בשביל מה צריך אתר?
לאתר יש כמה פונקציות. בראש ובראשונה הוא כרטיס הביקור שלכם.
זהו כרטיס ביקור בעולם הוירטואלי. גם אם יש לכם עסק שמוכר מוצרים ושירותים בעולם הפיזי, עדיין לקוחות ירצו לראות את העסק
שלכם באינטרנט כדי לדעת מי אתם ולצפות בתצוגת המוצרים שלכם. זהו עידן של שפע ושל תחרות ולכן תרצו שהאתר שלכם יגרום
ללקוחות להתעניין דווקא בכם ובמוצר שלכם ו/או בשירות שאתם מספקים.
איזה אתר אני צריך לעסק שלי?
הדבר הראשון שאנו עושים עם לקוחות שמעוניינים להקים אתר זה אפיון אתר. בהתאם לסוג העסק שלכם ואופי הלקוחות שלכם,
אנו מבינים מהם הצרכים העסקיים/תדמיתיים שלכם ובונים אחד מהאתרים הבאים:
אתר תדמיתי – אתר המבוסס בעיקר על אינפורמציה על העסק ובעלי העסק. זהו אתר קל ונוח לתפעול ברוב המקרים ואינו משתנה
לעתים קרובות.
אתר מכירתי – אתר זה לרוב קצת יותר מורכב, ישנם מוצרים המוצעים למכירה ויש צורך להעלות ולעדכן תכנים ומוצרים לעתים
יותר קרובות (אתר דינאמי).
אתר שיווקי – המניע את הגולשים להירשם לניוזלטר שלכם ולהתחיל ליצור איתכם יחסים.
אתם מוזמנים להתקשר ללא התחייבות ולברר מה האתר המתאים לעסק שלכם.
האם כדאי להתאים את האתר לניידים וטאבלטים (אתר רספונסיבי)?
התשובה בנושא הזה היא חד משמעית – כן!
זו הקידמה והמילה האחרונה בבניית אתרים. כל אחד מאיתנו נגיש במהלך היום לטלפון הנייד ואחוזי הגלישה הסלולרית
הולכת וגדלה (קרוב ל-40%). לכן כבעלי עסק האינטרס שלכם הוא שכל גולש יוכל לראות את האתר שלכם במיטבו בכל פלטפורמה
(כולל בסלולר ובטאבלטים). מנסיוני מי שבנה בעבר אתר שאינו מותאם לסלולארי, מגיע מהר מאוד לשדרג את האתר.
איך מתחילים לבנות אתר? מה השלבים?
התשובה לגביי בניית האתר מחולקת לכמה שלבים:
אפיון – לרוב בפגישת אפיון ראשונה, אשמע ואבין את צרכי הלקוח, סוג הלקוחות שלו ומה אמור להיות תפקידו של האתר בעסק כולו.
לאחר שאבין זאת, נקבל החלטה על סוג האתר הנכון (עיצוב בהתאמה אישית, סוג המימשק התכנותי הנכון, וורדפרס וכו').
מיתוג – אחד היתרונות והאהבות הגדולות שלי זה אתרים בהתאמה אישית ולכן בשלב הזה הלקוחות שלי מקבלים שירות
שלא ימצאו במקומות אחרים. גם אם אין לכם עדיין לוגו לעסק או שמאסתם בלוגו הישן, הגעת למקום הנכון.
אני חובבי עיצוב לוגואים והתאמתם לסוג העסק ולבעליו. בנוסף לעיצוב הלוגו, נבחר יחד את השפה העיצובית של
העסק: קונספט רעיוני, סוג פונט, צבעוניות וכו'.
עיצוב – אחרי שבנינו את המיתוג ויש לנו שפה גרפית נוכל לראות איך החלקים מתחברים לקו עיצובי אחד, אסטטי ונעים לעין, כולל
דוגמאות לנראות בר הניווט באתר, מבנה הדפים וכן הלאה. לרוב אחרי שיחת האפיון נתחיל לשלוח דוגמאות לקונספט העיצוב עד
לקבלת האישור מהלקוח ותחילת השלב הבא: תכנות האתר.
בנייה ותכנות – מרגע אישור הקונספט העיצובי בפועל, מתחיל תהליך בניית ותכנות האתר. התהליך הזה לוקח זמן בהתאם
לסוג האתר הנבחר (ככל שהאתר מורכב יותר, התהליך התכנותי ממושך יותר) וצריך לעמוד בקריטריונים הלא מתפשרים שלי,
עד שנגיע לנוחות העבודה האופטימלית עבורכם ועבור לקוחותיכם.
אירוח האתר – אתר הוא כמו חנות בעולם הפיזי ולכן גם בעולם הוירטואלי אתר זקוק למקום בו מאוחסנים קבציו. בחירת חברת
אירוח האתר מאוד חשובה. אנו נעניק לכם ייעוץ לבחירת הספק.
קידום – זה שנוצר אתר חדש ברשת אינו אומר שהוא מיד קופץ לראש הרשימה בגוגל ומנועי חיפוש אחרים. על מנת שהאתר
יקודם יש להשקיע בכך עבודת קידום, שירות שניתן לקבל אצלנו.
אין לי תקציב גדול, האם עדיין כדאי להשקיע באתר?
אני ממליץ להציץ בדף על אפיון האתר.
ייתכן והצרכים של העסק שלכם מאפשרים הקמת אתר פשוט, קל ואסטטי ומכאן גם לא יקר. בכל מקרה מומלץ להתקשר
אלי ובשיחת טלפון אוכל לתת הצעת מחיר ללא התחייבות.
אין לכם מה להפסיד…
אין לי לוגו לעסק האם זה בעייתי בבניית אתר?
אחד הדברים האהובים עלי הוא הצד הגרפי של בניית אתר וזה כולל מיתוג העסק. כשאבנה לכם אתר, אעצב
עבורכם במידה ותצטרכו גם לוגו, צבעוניות ושפה גרפית שלמה של העסק.
האם האתר יביא לי לקוחות חדשים? או כיצד לקדם את האתר?
אתר בפני עצמו הוא אינו קוסם.
לצערי, אין זה מספיק רק לבנות אתר ולקוות שימשוך אליו המונים. אני מאמין שבשביל שאתר יביא לקוחות
הוא צריך "לנשום" וזה אומר שצריך לתחזק אותו:
לחדש תכנים, לכתוב מאמרים אחת לכמה זמן, להחליף ולגוון תמונות ולקדם את האתר דרך דף הפייסבוק שלכם
או כל רשת חברתית אחרת בה אתם חברים. השיטה הזו יוצרת קידום "אורגני בגוגל". הגוגל מזהה שיש עניין באתר
ומקדם אותו. אופציה נוספת היא קידום ממומן בגוגל. (עוד שירות שאוכל לתת לכם מענה עבורו).
אז איך מתחילים?
התקשרו עוד היום לשיחת ייעוץ ללא כל התחייבות:
052-5867317